Primorsko 2010

21. srpna 2010 v 22:57 | ilon
Ahojky všichni :-) Moje pauzička se trošku protáhla, ale když jsem přijela od moře, tak jsem byla docela vyřízená, a trvalo mi, než jsem se trošku zaklimatizovala a pak jsem po týdnu odjela na dovolenou na chatu, což také nebylo k zahození - vy houbaři víte o čem mluvím :)))

Jinak u moře bylo krásně (na mě až moc) - myslela jsem si, když tady u nás předtím panovala 35 stupňová vedra, že jsem na všechno připravená. Tak to jsem se teda SPLETLA !!!!! To vedro v Bulharsku bylo neúnosné, člověk se "ochladil" jen v noci, kdy bylo 28 stupňů. Pokládala jsem za zbytečné pokoj s klimatizací - veliký omyl. Takže jsme koupili alespoň větrák .
Jinak bylo všechno úžasný, na toto místo jezdím už od dětství, prostě moře je moře - ta nezaměnitelná vůně, pohled na šplouchající vlnky, jiná atmosféra, řeč, kuchyně, lidé - prostě všechno - nádhera.

Fotky šoupnu pod perex, takže koho to zajímá, tak rozkliknout celý článek, nějaké povídání dám až u fotek :))) Jinak ještě chci dodat, že tohle jsou takové všeobecné fotky, ale pak bude díl fotek papáníčka, kde mám nafocené různé večeře, to byly ale MŃAMKY !!!! :-) No, každý máme nějakého koníčka, že ? :))))))))

primorsko

Na Primorsku se mi líbí, že to je v podstatě taková vesnička, jsou tam vilky, žádné velké baráky, i když bohužel tam už začínají vyrůstat velké hotely - hmm - to se mi nelíbí.
Dáda zrovna neměl náladičku se fotit :))))

Primorsko

Domča píše pohledy,a moc jí to u toho sluší :-)  Tohle byla skvělá restaurace, a vůbec ten jejich šopský salát je nedostižný, když si ho člověk udělá tady, tak to nikdy není ono...

Já nevím, kdo se fotí s pohledama, ale já jo :)))) Všimněte si za mnou tu ceduli v azbuce - no tak s tím jsem měla občas problém - už jsem to prostě trošku pozapomněla :))

Co na Bulharsku miluju je to, že tam vždycky alespoň na chvilku jsou vlny, to nikdy nezklame. Nemám ráda moře rovné jako zrcadlo, to můžu jet někam k rybníku.
Primorsko

Plážová restaurace. Tam byly ale mňamky !!! Ale to až v díle o jídle :))) Dáda čeká, až mu to přenesou.

Domča a v pozadí moře -  krása - tady jsme byly v další oblíbené restauraci poblíž místa, kde jsme bydleli :))

Moře a písek - co víc si přát ? I když přes den jste po písku nemohli udělat ani krok, to bylo jako rozžhavená láva.
Primorsko

Já nevím, ale slunečníky na plážích nemám ráda, prostě se mi to nelíbí. Mám radši takové přírodnější pláže, než ty moc komerční ....

Děti před vstupem do vody. Ta byla tak teplá, že nějaké osmělování rozhodně nehrozilo :-)

Věděla jsem, že v Bulharku budu pít zelenou, tak jsem si   lákla nehty, aby mi to ladilo :)))) No tak dobře, není to zelená, ale nějaký nápoj, ani nevím co to je, ale bylo to VYNIKAJÍCÍ !!!!
Primorsko

Rybáři na těchto lodičkách vyráželi neúnavně každý den. Pak jsme si mohli v restauracích dopřávat ty mňamky :)))

Dáda někam jde, ani nevím kam :)) Malý plážový bůh :)))

S manželem - to je ten, co má tak velikou trpělivost, a vydrží to se mnou den, co den :))) Byla jsem tak vyřízená z toho horka, že už jsem pak chodila jenom v  croskách, nějaké jiné boty začly být utrpení.
primorsko

Letadlo.... OTŘESNÝ ZÁŽITEK !!!! Kdo máte fobii na létání jako já, tak víte o čem je řeč. Tyhle fotky jsem samozřejmě nefotila já, ale Domča, protože jenom pohled k okénku mě uváděl do stavu šílenství.
Primorsko

Takže jsem se až na fotkách podívala, jak krásně vypadají mráčky pod námi, při letu jsem tam jenom rychle mrkla, a pak se zase zadívala do uličky :(

Přežila jsem, i když jsem tomu nevěřila :))) No nic, odlétali jsme v pět ráno, takže sraz na letišti ve tři, vstávačka v jednu - to bylo něco. Proto jsem si letadlo vyfotila až v Burgasu.

Komentáře

1 levenka levenka | Web | 22. srpna 2010 v 7:01 | Reagovat

Ahoj ilon,tak už si se nám taky konečně vrátila.Fotečky jsou moc krásný a moc ti to na všech sluší.Já se letos na dovču nikam nedostala,snad už příští rok taky někam pojedem.Teda já letadlem ještě neletěla ale chtěla bych musí to bejt krásnej zážitek.

2 Romi Romi | Web | 22. srpna 2010 v 7:46 | Reagovat

Ilonko, vidím , že jste si to v Primorsku krásně užívali. Bohužel to děsné vedro vás neminulo ani u moře. Fotky jsou nádherné, zábavné a všem vám to moc sluší. A jsem ráda, že si let přečkala a máme tě zase zpátky, vítej! ;-)

3 Iwenn Iwenn | Web | 22. srpna 2010 v 18:36 | Reagovat

krásné fotky, Ilonko... a jistě i mraky krásných zážitků... já byla u moře jen jednou před pár lety, ale též jsem si slanou vodu, sluníčko, mořské potvůrky (mňaminky) a vše, co k tomu patří náramně užila a houbaření v českých lesích? hmmm... zrovna minulý týden jsem si pochutnávala na výborném řízku z bedly... jen tím letadlem jsem ještě neměla tu čest se proletět...
*a... vítám tě zpátky :-)

4 Maja_N Maja_N | Web | 23. srpna 2010 v 1:55 | Reagovat

Vyzerá to tam nádherne. Krásne fotky.
Ja som ešte lietadlom neletela, neviem, aký je to pocit, no tie mraky sú rozhodne úžasné ;-)

5 Edene Edene | 23. srpna 2010 v 7:46 | Reagovat

Ilonko zdravím tě z Řecka. Fotečky jsou super, jsem ráda, že se vám dovolená vydařila. Já letos také hodně fotím, opravdu je co! Každý den se koupeme na jiné pláži, některé jsou liduprázdné, hodně turistujeme takže máme nevšední zážitky. Pak ti napíšu mailíka. Zatím papa.

6 Barush Barush | E-mail | Web | 23. srpna 2010 v 8:40 | Reagovat

Podle fotek to vypadá na úžasnou dovolenou. Tak snad jste si to užili maximálně a pořádně jste si odpočinuli a opálili se :o) Snad mi to moře vyjde příští rok:o)

7 Evelin Evelin | Web | 23. srpna 2010 v 9:40 | Reagovat

Ach Ilon, to je náádhera. Úplně to moře slyším... a cítím tu atmosféru ....
Krásně jste si to užili, to je dobře, budete mít krásné vzpomínky.

8 ilon ilon | Web | 23. srpna 2010 v 9:57 | Reagovat

Ahoj všichni :-)

Děkuju za krásné uvítání, zatím se snažím nějak zpátky "vklouznout" do normálního života, vstávání do práce dnes byl otřesný zážitek :-! Snad se brzy zase proberu, zatím mi to nějak nejde :)))))

Zdravím Edene do Řecka - tak to je teda závist, hlavně ty liduprázdné pláže, to musí být pohádka, krásně si to užívejte :-)

9 euridika euridika | Web | 23. srpna 2010 v 11:31 | Reagovat

Ilonko uplne verim že vam bylo krasne, dokonce i v letadle, hahahah.
Maš pravdu, more je more a s ničim se nemuže nahradit. V Bulharsku jsem nikda nebyla, zatim mi stači to naše more - Jadran.
Moc ti to sluši, ne jenom tobe ale cele rodince.
Puseeeeeeeek...

10 Karoll Karoll | Web | 23. srpna 2010 v 12:08 | Reagovat

fotky z dovči jsou krásné, strašně se mi líbí ty mraky :)
jinak pokoj bez klimatizace je sebevražda :D my ji máme vždycky a stejně je v tom apartmánu v noci horko :) ale ve dne je to super chládek..

11 Kattie_TH Kattie_TH | Web | 23. srpna 2010 v 17:39 | Reagovat

Joj moja ja ti tááák závidím teraz :D fotečky sa vám podarili, no krása :) ... a inak vitaj späť :D

12 Majka Majka | Web | 23. srpna 2010 v 20:15 | Reagovat

Teda, Ilonko, jde vidět že jste si to tam nádherně užili, jsou to vážně krásný fotky! :-)
A moc se mi líbí ty tvoje krátký šatičky, zvlášť ty černý! :-)
Děti vypadají taky spokojeně, i když Dáda se asi moc fotit nechtěl, že? Ale ta fotka zezadu alá "plážový bůh" je naprosto dokonalá :-)
No mě čeká až v září Řím, tak už se taky těším :-)

13 ilon ilon | Web | 24. srpna 2010 v 8:05 | Reagovat

Euridika - máš pravdu - moře je holt moře, a je úplně jedno v jaké zemi je, protože všechna jsou krásná ;-)

Karoll - přesně !!! Pokoj bez klimatizace je sebevražda, teď už to vím a je to velké ponaučení :-)

Kattie - děkuji moc za přivítání a za mejlíka - je to moc krásná a zajímavá kresba - zítra ji sem dám :-)

Majko - tedy Řím - tak to je paráda !!! To věřím, že už se nemůžeš dočkat - a bude to určitě krásná inspirace a úžasná pozadí pro tvoje montážky :-)
No, Dáda se opravdu chvílemi nechtěl fotit :)))

14 Lucka Lucka | Web | 25. srpna 2010 v 7:44 | Reagovat

Ahoj Ilonko, taky Tě vítám zpátky. Fotky máte nádherný, muselo tam být krásně. Hlavně, že jste si to užili, odpočinuli si a načerpali novou energii.

15 Katusha Katusha | Web | 25. srpna 2010 v 11:32 | Reagovat

krásné fotky, krásné moře :) moc Ti to tam sluší ilonko :) vlastně je parodox, že si člověk jede na dovolenou odpočinout, ale vlastně ho to vedro hrozně vyčerpá :D ale tady už to nejsou ty správný opalovačky, oproti moři je tu prostě zima :D

16 Danca Kaulitz♥SB♥ Danca Kaulitz♥SB♥ | Web | 25. srpna 2010 v 16:36 | Reagovat

Ty jo Ilonko, ty se máš že jsi byla u moře....musela to být paráda a na těch fotkách vám to všem moc sluší:-) Já bych ale nevlezla do letadla ani kdyby tam sedělo 30 Billů...mám děsnej strach z lítání:-)...No možná přeháním, jo vlezla bych tam jedině, kdyby tam byl on, jinak ani za milion:-)

17 ilon ilon | Web | 26. srpna 2010 v 12:54 | Reagovat

Luci - děkuji za přivítání :-)
Ano, užili jsme si to, no, ta energie, v mém případě ani nevím, ale jinak to bylo fajn :-)

Katusho - přesně - o odpočinku nemůže být ani řeč, protože, když je člověk u moře, tak chce všechno stihnout, všechno vidět a přijede domů úplně vyřízenej :))))

Danco - tak to letadlo máme společný, já se bojím úděsně, jakmile se to za letu začalo trošku klepat, už jsem koukala, jestli nevypadává maska s kyslíkem a říkala si, že je po nás - no děs :-!

18 Geheimnis Geheimnis | E-mail | Web | 27. srpna 2010 v 16:20 | Reagovat

Ahooj Ilonko!!! :-) Ježiš, tys tu nebyla snad půl roku :-D :-)
Fotky úžasný, taky jsem se včera vrátila od moře, ale my byli v Itálii. Ale stejně mi to moře i pláže připomínají tu naší dovču :-)

19 DAda DAda | Web | 2. září 2010 v 10:44 | Reagovat

Z fotiek dýcha pohoda, určite ste si to pekne užili a ostanú vám úžasné spomienky.
a vždy budeš pri nich spomínať na tie spoločné krásne chvíle aj s deťmi, ktoré rýchlo vyrastú :-)

20 ilon ilon | Web | 3. září 2010 v 7:48 | Reagovat

Ahojky Gehy :-) No já jsem trošku pauzírovala, nějak chyběla energie a také se mi blogovat tak trošku nechtělo. V Itálii muselo být krásně !!!!

Dado - to máš pravdu - ten čas tak rychle letí ... Netěším se, až mi dětičky odejdou, to bude strašný. :-(

21 DAda DAda | Web | 4. září 2010 v 8:39 | Reagovat

[20]:tak to nesmieš brať ,vždy sa budú vracať, keď máte medzi sebou pekný vzťah.
Budete mať potom viac času na seba s mužom.
Zvykneš si,je to prirodzený proces a máš dve deti, pôjde to postupne:-)

22 Marek Novák Marek Novák | E-mail | Web | 27. prosince 2011 v 0:14 | Reagovat

Primorsko je krásné letovisko byli jsme zde už třikrát a můžu jen doporučit. Jestli hledáte místo na krásnou a hlavně i poměrně finančně nenáročnou dovolenou, tak Primorsko je jasná volba.

23 ilon ilon | Web | 29. prosince 2011 v 11:41 | Reagovat

Je to tak. Já to tam mám opravdu moc ráda, miluju ty vlny a místní kuchyni a pohodu. A levno tam opravdu je ;-)

24 Jana Jana | E-mail | Web | 4. května 2015 v 9:16 | Reagovat

Je tam levno, s tím mohu jedině souhlasit. Co se týče služeb, tak za mě dovolená Bulharsko all inclusive http://www.bulharsko-allinclusive.cz/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.